2011. július 12., kedd

Sorozatok

Tudom, mostanában csúnyán elhanyagoltam a blogom (feltöltések terén), de jelenleg sorozatnéző lázban égek...ki tudja még meddig.
Eddig nem igazán voltak káros szenvedélyeim, de mióta megnéztem az első koreai sorozatot (hála az M1-nek), bátran kijelenthetem, hogy most már van! Persze még mindig szeretem a kosztümös filmeket is, ez nem fog változni csak én változtam meg kicsit.
Legutóbb a zenékről nyilatkoztam, most írok kicsit a legújabb mániámról is.
Tévénézés közben biztosan ti is belefutottatok már egy-egy, nálunk is sugárzott koreai sorozatba (A Palota ékköve, A Shilla királyság ékköveA királyi ház titkai)

 Nos,valahogy én is így csöppentem bele ebbe a világba. "Nincs mit nézni? Nézzünk szotyi-szemű, karddal hadonászó drámahősöket."
Egy idő után már azt vettem észre magamon, hogy egyre izgatottabban várom a soron következő részeket a tv előtt ücsörögve. De mivel a türelem idegen fogalom nálam, hamar rátapadtam a netre, hogy leszedegessem az egész sorozatot :D
Mára már rengeteg koreai sorozatot megnéztem, felsorolni is nehéz lenne ezeket. Mindegyik különleges a maga nevében és egyedi a számomra. Volt, hogy a főszereplők végül egymásra találtak, de a dráma sosem hiányzott...ahogy az kell!
A kosztümös koreai sorozatok után/közben jött a Bad Guy, ami  igazi újdonság volt a számomra, bár a főszereplőt alakító Kim Nam Gil már ismerős volt a Shilla sorozatból :D Vele az Egy szépség portréja c. filmben is találkozhatunk. Mindenesetre nem rossz színész...szeressem!!! :D
Ezek után már nagyon rámentem a romantikára, az valahogy közelebb áll hozzám...így jött a Full Hause. a Ninja gyilkossal a főszerepben. Aranyos, vicces sorozat!!!
Aztán belefutottam két gyöngyszembe is Gong Yooval a főszerepben. Ezek voltak a Hello My Teacher és a Coffee Prince c. sorozatok. Azt hiszem az utóbbi kicsit jobban tetszett, bár mindkettőben voltak kellemes pillanatok bőven!
Még mindig nem értem a felsorolás végére, és nem is szóltam, hogy regényt kezdek majd írni? Ez nem volt szép tőlem, ugye?
Kicsit ugrom az időben, kihagyok pár sorozatot és a nemrégiben látott Boys Over Flowersnél állok meg. Úgy látszik a gimis sorozatok elég népszerűek arrafelé. Bár legtöbbször nem tinédzserek játsszák a főszerepeket, a céljukat és a megfelelő közönséget így is elérik. Így számomra egy újabb fiatalember is kitűnik a tömegből: Lee Min Ho. Minél több sorit néztem meg annál több lett az ismerős színész. Természetesen Lee Min Hót is láttam már előtte a Personal Tasteben. Főleg emiatt is határoztam úgy, hogy megnézem ezt az ifjú titánt iskolásfiúként is! Nem bántam meg :D
Nem is én lennék, ha azért nem térnék vissza néha a kosztümös drámákhoz is egy kicsit. Így jött a képbe három érdekes történetet felvázoló sorozat is: Tamra, the IslandSungkyunkwan Scandal és a The Painter of the Wind

A két utóbbiban fiúruhába bújtatott lányokért kell izgulni, akik minden pillanatban a lebukás veszélyétől félhetnek, ugyanakkor lány létükre kiválóan helyt állnak az adott korban és tehetségükkel gyakran a férfiakat is túlszárnyalják.
A látottaknak csupán egy kis részéről írtam, de ezek már nagyon kikívánkoztak belőlem.
Jelenleg is tart nálam az őrület! Most éppen a You're Beautiful-t nézem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...