2011. július 6., szerda

Ázsiából, szeretettel...

Már egy ideje engem is elért ez az Ázsiából érkező forgószél vagy Keleti szél XD de eddig igazából csak a Fórumon nyilatkoztam róla mennyire is tett a rabjává. De a szemfülesebbek már a filmzene-válogatásaim között is találhattak ázsiai filmbetétdalokat, illetve néhány film is került már be onnan a tartalomjegyzékbe.
Elkezdtem sorba nézni a japán, koreai, tajvani sorozatokat, és egy idő után már függőség kezdett kialakulni nálam :D Tényleg csak azoknak ajánlom az ilyen sorozatok megnézését, akiknek marha sok szabadidejük van, vagy nagyon szeretik a drámákat. Egy-egy ilyen sorozat gyakran meghaladja a 16 rész hosszúságot, de én néztem már végig ennél jóval hosszabbakat is. Nem menjünk bele...majd ha regényt kezdek írni előre szólok!
Most inkább egy kis zenei összefoglalót tartanék a nemrég halottakból:
1. Van Ness Wu, a OneRepublic frontemberével, Ryan Tedderrel közreműködve egy ilyen igazán szép dallal örvendeztetett meg (attól eltekintve, hogy a felét nem is értem, nagyon tetszik):



A OneRepublic már régóta nagy kedvenc, de Van Ness Wut csak nemrégiben ismertem meg az Autumn's Concerto c. tajvani sorozat kapcsán. Ez a szám is a Material Queen c. sorozathoz készült főcímdalnak, amiben szintén Ness Wué a férfi főszerep. (bővebben a sorozatról: itt




2. SS501: fiúbanda. Önmagáért beszél! :D
Tőlük több kedvencem is van, bár még csak bő 2 napja ismerem őket :D 
Gyorsan egymásra találtunk! Bár a szerelem plátói maradt...a részemről! Nem baj, innen csodálom őket, ahol vagyok!
Íme néhány szám tőlük. Ti jöttök fiúk:


       


A figyelmem elsősorban egy fiatalemberre irányul a bandából, és ő nem más mint Kim Hyun Joong, akit már 2 sorozatában [Mischievous Kiss (2010) Boys Before Flowers (2009)] is volt szerencsém látni! Ő a banda vezetője és a legidősebb tagja is egyben! Igazi vezéregyéniség :)
Gitáron és zongorán is egyaránt kitűnően játszik és...és...és hát nem ronda na!!!




3. 2PM - Végül, de nem utolsó sorban!


Ühüm...szintén fiúbanda, mint azt az ábra is mutatja :D
Fiatalok, magasak, szépek! Remélem szerzek nekik is most néhány követőt! Lányok, nézzétek meg milyen szépen mozognak! Öröm nézni! XD




Néhány, számomra olyan értékes dal, amiket mindig jó elővenni és ha megyek valahová általában a végállomásig hallgatni!!! Jó kis útravaló! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...