2010. március 6., szombat

Örökkön-örökké (Ever after, 1998)


színes, magyarul beszélő, amerikai kalandfilm, 121 perc

rendező: Andy Tennant
író: Charles Perrault
zene: George Fenton

szereplők:
 Drew Barrymore (Danielle De Barbarac) 
Anjelica Huston (Rodmilla De Ghent bárónő) 
Dougray Scott (Henrik herceg) 
Patrick Godfrey (Leonardo da Vinci)
Jeanne Moreau (Franciaország Nagyasszonya)
Jeroen Krabbé (Auguste De Barbarac)
Lee Ingleby (Gustave)

Danielle a XVI. század szülötte, ám a többi lánnyal ellentétben varrogatás helyett könyveket olvas, és legalább olyan kitűnően vív, mint ahogy lovagol. Szokatlan szenvedélyei mellett ráadásul gyönyörű és talpraesett, aki nem várakozik balga módon a herceg segítségére. Éppen ellenkezőleg, ő siet a herceg segítségére és megmenti az életét. A régi történet számtalan új meglepetést és fordulatot tartogat: Danielle ugyan felölti a csodálatos üvegcipőt, találkozik Da Vincivel, de ez senkit ne tévesszen meg. Ez a Hamupipőke Zorrót is megszégyenítő ügyességgel, ravaszsággal és bátorsággal küzd az igazságért és a kedveséért.



Letöltés:

Jelszó:
unikornis

3 megjegyzés:

  1. A úgy egy hónapja több filmet is letöltöttem innen és mind nagyon tetszett amiket eddig megnéztem(köszönöm).
    De külön meg szeretném köszönni ezt, ugyanis fogalmam sem volt mit töltök le, sőt nem is siettem a megnézésével, de most úgy hozta hogy elkezdtem nézni és nagyon gyanús volt számomra az első pár perc (bár még sose láttam) bele tekertem és most tudtam meg hogy ez az a film amit már több éve keresek, kétszer is adták a tvben de az elejét sose láttam így nem tudhattam mi a címe. Szóval köszönöm :)

    Taira

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örömet szerezhettem a feltöltéseimmel :D
    Ez egy kimondottan élvezhető Hamupipőke történet. :D Kellemes, közel másfél órás kikapcsolódást nyújt és én nagyon szeretem ezt a filmet. Szerelem, Happy End, egy kis bonyodalommal fűszerezve... kell ennél több?

    VálaszTörlés
  3. Igazán kedves történet, nagyon megszerettem ;)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...